lørdag 14. november 2020

Finnskogen kaller!



Finnskogen kaller - det er nærmer seg jul og tid for å pynte litt ute. Et lite fuglenek gir julestemning og er en hyggelig tradisjon hvert år synes jeg. Dette er plassen hvor jeg alltid finner ro. Her kan jeg se utover den vakre naturen, kjenne vinden og høre fuglene kvitre. Det er stille i biegården. Har du lyst til å begynne med honningbier? Ta kontakt med Norges Birøkterlag for informasjon. Det er en spennende interesse jeg kan anbefale. Nå om vinteren tar jeg alltid med meg en skifell og et ullteppe ut på terrassen. Det er ekstra koselig å nyte den friske og klare luften her med en god kopp te med egen honning.

klem Siv

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hjerte for Finnskogen

Finnskogen blir ofte kalt Norges grønne hjertet med sine dype skoger, sjøer og elver som gir eventyrlige opplevelser. Ved den vakre sjøen Ho...