fredag 26. februar 2021

Tilskudd fra Kulturminnefondet!


Kulturminnefondet er en statlig tilskuddsordning og et lavterskeltilbud for private eiere av verneverdige kulturminner. Jeg har søkt om tilskudd for å restaurere vinduer på min gamle tømmerbygning på Finnskogen. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått tildelt denne støtte og med hjelp av lokal glassmester blir nå de gamle vinduene restaurert.  Vinduer er en viktig del av et hus og viktig å holde vedlike slik at man unngår råteskader.


Kulturminnefondet gir støtte til følgende områder:
Fastekultuminner
Flytende kulturminner
Rullende og bevegelige kulturminner
Formidling og Fagseminar
Les mer om dette og få inspirasjon på deres nettside her, og på deres Facebook side her og instagram her.


Gleder meg til vårens  vinduprosjekt!

klem Siv





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hjerte for Finnskogen

Finnskogen blir ofte kalt Norges grønne hjertet med sine dype skoger, sjøer og elver som gir eventyrlige opplevelser. Ved den vakre sjøen Ho...