onsdag 2. september 2020

Honning fra Lundersæter



Honning fra min bigård på Lundersæter er nå ferdig slynget og fylt på glass. Jeg er sertifisert birøkter og har en liten bigård. Mine bier heter Buckfastbier. De trives i Finnskogen med magisk natur. Her er det naturlig stillhet. Det er kort avstand til bievennlige blomster og planter samt et flott vann. Honningen smaker helt himmelsk synes jeg da. Dette er en spennende hobby som gir mye lærdom. Honning er medisin for meg og viktig tilskudd for et godt immunforsvar.  Støtt opp om norsk honning i butikken! Har du lyst til å lære mer om birøkt, ta kontakt med Norges Birøkterlag. Vil du vite mer om utstyr og det du trenger for å starte opp som birøkter, ta kontakt med Honningcentralen. Det er unike gaver til små og store anledninger!

Hilsen Siv 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hjerte for Finnskogen

Finnskogen blir ofte kalt Norges grønne hjertet med sine dype skoger, sjøer og elver som gir eventyrlige opplevelser. Ved den vakre sjøen Ho...