onsdag 2. september 2020

Høst på Finnskogen



September er kommet til Finnskogen! Den varme høstsola lyser opp på brygga. Jeg har en liten plass i Finnskogen ved Lundersæter. Derfor ble navnet på denne bloggen Lunderseter. Her vil jeg dele litt om livet på min plass som heter Valeluna. Denne plassen har vært i min familie i flere generasjoner. Det var min farmor som fikk denne plassen ryddet på slutten av 30-tallet. Det er spennende å forvalte denne gamle plassen. Jeg ønsker å ta vare på arven til min farmor på best mulig måte.  Jeg vil tilby arrangementer med bakgrunn i min utdannelse som ernæringsrådgiver og sertifisert birøkter med en liten bigård.  Her vil jeg tilby opplevelser innen natur og matkultur fra Lundersæter i Finnskogen.

Hilsen Siv 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hjerte for Finnskogen

Finnskogen blir ofte kalt Norges grønne hjertet med sine dype skoger, sjøer og elver som gir eventyrlige opplevelser. Ved den vakre sjøen Ho...