søndag 27. september 2020

Min honningkake



Her ser du bilde av min favorittkake - Honningkake. Den er ekstra holdbar grunnet at den inneholder honning. Den er nydelig som dessert til kopp te, kaffe, kakao eller toddy. Den passer like godt i matboksen på tur som hjemme eller hytta foran peisen. Jeg gir den ofte bort i gave til familie og venner. På bildet ser du at jeg har bakt den i en fin form. Perfekt gavepakke og julegave. Oppskriften finner du i min bok; Om bier og honning. Boken kan du låne på biblioteket, i din lokale bokhandel eller bestille den på nett hos Bokkilden.no. Min bigård som ligger på Lunderseter er opptatt av å ta vare på matkulturen på Finnskogen. Les mer om Finnskogmat her. Har du oppskrifter du vil dele, send meg gjerne en mail

klem Siv



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hjerte for Finnskogen

Finnskogen blir ofte kalt Norges grønne hjertet med sine dype skoger, sjøer og elver som gir eventyrlige opplevelser. Ved den vakre sjøen Ho...