fredag 22. januar 2021

Finnskogen Veteran Klubb




Er du glad i gamle biler, da er kanskje Finnskogen Veteran Klubb noe for deg? Jeg har gamle biler som lidenskap. I min barndom var gamle biler en stor del av min fars store hobby og lidenskap. Jeg er vokst opp med en gammell gul DKW. Nå i dag drømmer jeg om en Mustang. 



Vil du bli med i Finnskogen Veteran Klubb koster det kun kr 200,-. Vips til mobil: 905 22 478 (Unni Trønnes) Medlemskapet gir deg gratis adgang til medlemsmøter og medlemstreff samt plass på medlemstreff. Velkommen til Finnskogen Veteran Klubb!

klem Siv

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til Valeluna ved vakre Homsjøen

Det er fortsatt mye snø på Finnskogen og her på Valeluna ved den vakre sjøen Homsjøen er det fortsatt hvitt. Det er ikke bare biene som leng...